Death Note Worlds - (Ne)Oficiální CZ/SK RPG fórum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 Charakter - Medusa

Goto down 
AutorZpráva
Medusa

Medusa


Poèet pøíspìvkù : 44
Join date : 19. 07. 10

Charakter - Medusa Empty
PříspěvekPředmět: Charakter - Medusa   Charakter - Medusa Icon_minitimeMon Jul 19, 2010 1:39 pm

Osobní informace:

Jméno: Tia

Příjmení: Shihōin

Věk: 18

Výška: 162 cm

Váha: 45 kg

Barva vlasů: Blonďaté

Barva očí: Zelené

Rasa: Míšenka bělošky a černocha

Pohlaví: Žena

Životopis:
Narodila jsem se do bohaté rodiny. Matka je běloška co pracuje jako právnička. To samé i otec, akorát ten je černoch. Poznali se, když při jednom soudím líčení vedli proti sobě spor. Pak přišlo první rande, pak druhé a nakonec jsem z toho byla já.
Už od malička jsem měla všechno, na co jsem ukázala. Hlavně jsem byla středem pozornosti, což mi dělala hodně dobře. Tím, že jsem jako malá měla všechno, tak jsem byla při těle – prostě hrozně tlustá. Ve škole se mi všichni smáli. Doma jsem se jednou dívala na nějaký pořad o modelkách a herečkách. Byly krásné a já chtěla být jako ony. Okamžitě jsem začala sportovat, hlavně tedy plavat. Po roce jsem si nádherně vypracovala postavu. Další roky na škole jsem už měla většinu kluků obmotané kolem prstu.
Už od mala jsem se setkávala s pojmy z právnické branže. Rodiče ze mě chtěli mýt dalšího právníka, který by pokračoval v jejich práci. A tak jsem se učila různé právnické pojmy a fígle. I když se to ke mně nehodilo, přesto všechny tyto zákony a další věci bravurně zvládám. „Nikdy nevíš, kdy se ti může hodit.“

Zajímavosti: Má malé tetování, ale nikdo zatím neví kde.

Povolání: Studentka

Obrázek:

Spoiler:

Charakter:

Druh inteligence: Telesne-pohybová inteligence

Temperament: Sangvinik - flegmatik